سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نامه یک ایرانی لک زبان به میرحسین موسوی

سه شنبه 88/3/19 5:34 عصر| میر، حسین، موسوی، نمونه، یک، انتخاب، درست | نظر

منبع: روابط عمومی ستاد میرحسین موسوی www.mirhoseyn.ir 

یک ایرانی لک زبان (1388/3/3): به نام خدا با عرض سلام و آرزوی موفقیت آقای مهندس موسوی در انتخابات ریاست جمهوری آقای موسوی با توجه به اینکه شما از حقوق اقوام ایرانی صحبت کرده اید ویکی از شعارهای انتخاباتی شما دفاع از حقوق اقوام مختلف است آیا مردم ومنطقه ی لک زبان می توانند امیدوار باشند که شما ودولت شما به این قوم وفرهنگ وزبان توجه داشته باشید.
متاسفانه تا کنون هیچ گونه توجهی به این منطقه نشده وهرکسی هم که اسمی از این قوم آورده است به نام لر یا کرد معرفی کرده درصورتی که این قوم مستقل از کرد ولر است وفقط این یک اشتباه وتحریف بزرگ است که متاسفانه حتی بسیاری از لک زبانان این مساله را به غلط باور داردند واین ریشه در همین بی توجهی وناشناخته گی دارد که موجب هضم ونابودی این زبان وفرهنگ کهن ایرانی الاصل می شود.
ما هیچ مشکلی با کرد ولر نداریم ولی نمی توانیم نابودی وتحریف تاریخ و هویت قوم خودمان را با چشم خود ببینیم . آیا این عادلانه است این بی توجهی نسبت به قومی شود که در دوران دفاع مقدس فداکاری و وفاداری خود را به کشور نشان داده و بر عکس بعضی اقوام کوچکترین سابقه ی خیانت و دلسردی به نظام اسلامی ورهبری را ندارند.
با آرزوی پیروزی شما در انتخابات امیدواریم در دولت آینده به این قوم وفادار به کشور ووطن پرست توجه بیشتری شود. آیا می توان امیدوار بود ؟ می خواهیم حواب این را همه مردم لک زبان بدانند.